menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Tuesday, June 11, 2013

terima kasih...

untuk semua doa…
untuk semua ucapan…
untuk semua sokongan…

hanya terima kasih yang mampu aku ucapkan…

daripada sekadar anak yang menulis di sini, menjadikan blog sebagai satu terapi, aku berkongsi segala jenis tulisan aku, daripada bersifar peribadi ataupun sebagai refleksi mata memerhati…tidak kurang ada yang suka dan lambakan yang membenci, aku masih dengan cara aku menulis sehingga aku mampu menghasilkan beberapa tulisan yang diterbitkan walaupun sekadar indie…

ahhh…
anak macam aku, perlukan doa daripada kalian untuk yang baik – baik…demi kekuatan yang barangkali kalian sering kata aku berikan --- bahkan, kalian yang datang membaca adalah sumber kekuatan aku untuk terus menulis dalam ruangan ini…dunia aku sendiri yang barangkali ada yang mengerti, ada yang terus campak ke tepi…bagaimana mungkin aku puaskan hati dan keinginan setiap orang kan?

maaf jika aku tidak dapat berblogging hampir setiap hari…
jujurnya barangkali kerana aku sendiri banyak menguruskan persiapan sendiri sambil berkejar dengan urusan pekerjaan yang menimbun banyaknya…di blog tiada apa yang aku kongsikan, mungkin sekadar penulisan aku dengan dengan label KOPI sahaja…ia ditulis sebagai satu pengiraan aku bakal melangsungkan perkahwinan dan aku tahu, ramai yang tidak menyedarinya…

ahhh…
kalian kenal aku bukan?
benda begini aku kurang gemar mahu hebahkan…
barangkali aku segan…

(tarik nafas --- paling dalam)
teruskan senyuman…
setiap daripada kita perlu hidup dalam kegembiraan…
setiap daripada kita layak merasa kebahagiaan…

aku mengambil selangkah ke hadapan…
dalam merasai kehidupan…

menterjemah impian…

No comments:

Post a Comment