menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Sunday, October 16, 2011

buku dan jurnal saya...entah mengapa saya mahu kan ia saat ini...


salam semua…
saya menulis sambil memujuk hati untuk lebih kuat…
tabah amyza, persaingan hanya akan buat kamu lebih hebat…
saingan dan kutukan akan buat kamu lebih kuat…
diam, duduk bersimpuh…
tabah…

kejayaan sudah muncul dengan jayanya…
betapa hanya Yang Maha Esa tahu saya sudah boleh menarik nafas lega…
tersekat, menggelupur, tapi itu biar saya rasa…
sengsara dan air mata…
itu juraian kasih yang saya damba…
sakit saya tahan, saya telan semua…


entah kenapa saya mahukan ini…
buku buku saya dan journal jurnal jurnal saya…
jangan tanya kenapa saya mahukan benda yang tidak pasti…
ader rasa yang sedang mati…

tenaga saya sedang disedut pergi…
nyawa saya mengalami evolusi…
saya mahu diam sendiri…
buku dan jurnal adalah peneman hidup saya…
peneman setia saat ini…

No comments:

Post a Comment