menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, December 28, 2011

ini kisah kita...

ini kisah kita...
ini cinta kita...
ini cerita kita...
tiada lagi duka nestapa...
tiada lagi deraian airmata...
tiada lagi yang menyinga...
segala derita mampu kita hadapi bersama...
akhirnya semua keluarga seiklas menerima...
kita kini mencipta bahagia...
awak...
saya tak selalu ucap sayang...
tapi jiwa saya sentiasa melayang...
wajah awak selalu terbayang...
saya bagaikan mabuk kepayang...
awak...
saya tak selalu ucap rindu...
bukan nya sebab hati saya sekeras batu...
tapi percayalah, setipa kali saya beradu...
senyuman awak yang saya buru...
semuanya kerana satu...
kerana cinta kita sentiasa disitu...

awak...
dalam berjauhan, kita menyulam cinta...
dalam berjauhan, kita temui bahagia...
dalam berjauhan, kita menghargai rasa suka...
dalam berjauhan, kita sering menghitung masa...
supaya kita dapat bersua...
sama-sama meluahkan rasa...

awak...
awak tempat saya luahkan segala benda...
awak tempat saya bercerita tentang segala-gala...
awak mampu menjadi pendengar setia...
awak bahkan menasihatkan saya cara bagaimana mahu hapus derita...
walaupun kadangkala awak yang terpaksa menanggung aksara...
kerana awak tidak sanggup lihat saya berduka...
sentiasa mahu saya menjalani hidup dengan rasa cinta...
walaupun dengan jelas, lelah awak yang tersiksa...

awak...
setiap hari saya panjatkan doa tanpa lelah...
agar masa derpan kita sentiasa cerah...
moga hidup kita akan berubah...
supaya kita mampu bangkit tanpa berserah...
tanpa rasa gundah...
kedapa dugaan demi dugaan yang mencelah...
kerana itu hukum karma yang telah diselah...

awak...
kita harus mampu bertahan...
kerana impian kita setinggi awan...
jiwa kita harus sehebat Nabi Isa a.s seorang pahlawan...
supaya kita mampu menepis segala penderitaan...
menjawab semua soalan dengan jawapan...
hidup kita , kita yang tentukan...

awak...
saya masih lagi seorang yang awak kenal dulu...
saya masih lagi seorang yang ulat buku...
saya masih lagi seorang yang gelikan ulat bulu...
saya masih lagi seorang yang pemalu...
tapi saya cuma mahu awak tahu...
dalam semua perkara, awak yang saya utamakan dahulu...

awak...
masa berlalu begitu pantas...
saya kini bergelar tunangan awak dengan carta teratas...
mahu selalu ader dihati awak seperti belangkas...
hidup saya kini terbatas...
kerana saya milik awak seorang...
dengan janji dan sumpah setia bukan sekadar diatas kertas...
percayalah, hidup, cinta dan sayang saya hanya untuk awak hingga berakhirnya nafas...

“akui bertuah kerana dapat bersama awak untuk selamanya...terima kasih sayang...”

No comments:

Post a Comment