menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, October 29, 2014

Kopi - jiwa seorang cinta...

tatkala malam merenggut separuh nafas aku pergi
aku lihat masih ada cahaya muncul di sisi
cahaya yang menerangi sebuah daerah sepi
segumpal darah merah bernama hati

Kopi – kamu penakluk diri
kamu buat aku lebih hargai apa itu hakiki
nyata, puing cinta kamu buat aku tersentap dan bangun kembali
untuk menghirup kasih sayang abadi

Kopi – maaf kalau kamu lihat aku lemah tadi
maaf kalau kamu lihat aku tersungkur rebah ke bumi
hakikatnya aku tidak sampai hati menarik kau bersama ke mari
kalaulah tangan aku panjang, aku pasti paut bahu kiri
Kopi – jejaka yang aku cintai
terima kasih kerana sentiasa di sisi
aku tunggu kamu sayang, tunggu dengan sepenuh hati
untuk menghirup kasih sayang seorang pemuisi hati

Kopi
terima kasih atas sokongan hati yang utama
tulang belakang penyangga sang ceritera
diam dan mencari mata
mata hati sebuah cinta

Kopi – terima kasih atas sandaran hati
kehadiran kamu yang comot dan comel buat hati dipateri
senyum sayang, kamu buat aku bermimpi


“sedang berbual dengan Kopi tatkala ini…rindukan dia yang memenuhi rongga nafas ini”  

No comments:

Post a Comment