menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Monday, June 25, 2012

kamu, hujan dalam hati saya...

kamu....
nampak tak saya nie…

saya yang berdiri dalam hati awak…
kadang kadang saya duduk bila kaki saya lenguh…

saya tak pernah minta untuk masuk dalam hati…
saya sedang peluk hati awak itu ketika saya sedar…

kamu…
saya selalu hulurkan sebotol air bila cuaca terlalu panas untuk tekak kamu…
pada saya, peritnya tekak kamu, perit lagi saya merasa…

tapi air itu…
setelah diminum…
tidak dihadam melalui tekak ker rongga hati…

tak dapat menyejukkan…
hanya melebur segala rasa saya…

suatu saat hati saya ditikam…
dari saat ker arah minit menuju jam…
ditikam lumat lumat sampai parah…

barulah saya sedar, kamu…
sudah turun hujan dalam hati saya…
iyer, menghapuskan kemarau itu…

tapi kenapa tak mampu membasuh luka tikaman itu yer???...
kerana kumasih terhenti di sini…
“ saya merahkan beberapa jaridan ketawa dengan kebodohan sendiri…untuk aper saya mengoles inai di jari takkala tekanan yang dihadapi tidak berkurangan, bahkan merencatkan aper yang disusun atur demi mencari kegembiraan yang nyata…aneh “

No comments:

Post a Comment