menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Monday, August 15, 2011

cinta itu anugerah allah...jaga lah ia dengan sebaik nya...



saya suka tengok jari makwe saya…cantik betul…sungguh!!!sampai takut nak pegang…bukan takut patah…tapi takut nnti jari kitaorang tak boleh tolong each other di satu hari yang gile forever depan yang maha Esa…

saya suka tengok rambut makwe saya…cantik betul…sungguh!!!sebab tue saya belikan tudung…bukan sebab jeles orang lain tengok jugak…tapi takut nnti terbakar dek api neraka di suatu hari yang gile forever…

saya suka tengok body makwe saya…cantik betul…sungguh!!!sebab tue asaya beli kan dier telekung supaya masa dier jumpa dengan Kekasih Nya Yang Utama dier lagi cantik dan berseri menghadapNya…saya pon tumpang dapat pahala…

saya sedih tengok makwe saya tk tido, tk makan rindu kt saya…saya pon mcm tue jugak, ader problem yang sama…dier tanya aper ubat nya…saya pon bagi dier Quran untuk penenang jiwa…semoga lebih cintakan Nya dari saya…

saya sedih tengok makwe saya selalu pesan mcm mcm dekat saya…makan, minum, gada diri tau…nnti awak sakit saya susah hati kata nya dan mcm mcm lagi…tapi bila tengok movie same sameburn asar maghrib tapi dier tk kata satu aper pon…berdosa nya saya… 

kesimpulannya, saya memang sayang dier…nak jumpa dier gile forever…yang forever punya forever…di dunia dan akhirat terutamanya, janji nk share heaven sama sama…bahagia selamanya…semoga kami saling mengingati, dosa sendiri pon infiniti…nak tanggung dosa dier lagik plak lepas nie…semoga kami menginsafi diri…Ya Allah ampunkanlah kami…semoga kami dapat bersama selamanya nnti…

No comments:

Post a Comment