menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Monday, August 22, 2011

kamu 24 jam saya...

 
jam 04.00 - 05.00 pagi...
kamu adalah mimpi saya...setiap mimpi saya, pasti ader kamu...dan kamu jugak lah yang menemani saya di setiap senyuman pagi saya...

jam 06.00 – 07.00 pagi...
kamu ibarat sinar matahari pagi saya...indah nya pagi saya dengan kamu memberi semangat dan energi untuk saya menjalani hari dengan lebih baik...

jam 08.00 – 12.00 tengahari...
kamu adalah hasil kerja keras saya dan selalu membuat kan saya rasa bangga dengan aper yang saya usaha kan...


jam 01.00 – 16.00 petang...
kamu bagai kan pengubat keringat saya...kamu sentiasa beri saya semangat, saya berdiri dengan bangga nya kerana semangat dari kamu itu...

jam 17.00 – 19.00 mlm...
kamu adalah senja saya...kamu selalu ingat kan saya bahawa jangan lupa beribadat dan beribadah pada kekasih kita yang satu...iaitu Allah Yang Maha Esa...setiap ibadat yang di lakukan hanya kerana Dier Yang Satu...

jam 20.00 – 24.00 malam...
kamu lah bulan yang menemani setiap malam saya...kamu buat kan yang saya bangga menjadik milik kamu dan saya bangga kamu menjadik milik saya...

jam 01.00 – 03.00 pagi...
kamu selalu menemani malam pekat dengan nyanyian lagu kegemaran saya dari kamu...kamu nyanyi dengan penuh ikhlas dan saya terhibur dengan kamu...akhir malam saya ader kamu menemani...dan kamu menghanyut kan khayalan saya sehingga mimpi menjelang...


” kamu 24 jam saya ”

”menemani saya dari detik ke detik menjadik kan saya lebih dewasa dan lebih sempurna”

No comments:

Post a Comment