menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Tuesday, August 2, 2011

kamu tidak pernah melukakan...

kamu sering merasakan saya sentiasa ceria…
kamu selalu fikir manusia jenis aper kah saya…
tiada perasaan dan hati beku…

saya tidak pernah sembunyi…
saya tidak mungkin akan lari…
saya tidak akan berselindung dan menolak kewujudan diri…
saya pamerkan buat kamu…

kamu pernah lihat saya jatuh…
kamu pernah lihat saya bangkit kembali…
kamu melihat setiap inci perasaan dan jiwa yang saya hamparkan…
walaupun kadangkala saya berkias, tapi kamu tetap bersusah payah mahu memahami…

 

kamu tidak pernah buat saya terharu…
kamu sering buat saya ingin menitiskan air mata gembira…
kamu sentiasa buat saya tersenyum…
kamu sentiasa mengingatkan diri saya bahawa saya tidak pernah keseorangan di dalam dunia ini…
di dunia nyata atau di dunia maya…
kamu sentiasa menghadirkan diri…

ini pelukan saya…
ini ciuman saya
ini kasih sayang saya…
ini cinta saya…

ini pelukan, ciuman, kasih sayang dan cinta saya yang ke beribu kali nya buat kamu…

maaf atas segala salah silap saya…
maafkan saya
 saya sayang kamu sangat – sangat…
sangat – sangat sayang…

terima kasih kerana sentiasa menyokong saya…
terima kasih kerana membuatkan saya selalu tertawa ceria…
terima kasih atas cinta kamu yang sangat indah…

maaf kalau saya sering membuat kamu semua serba salah dengan saya…
maaf jika membuatkan kamu bersedih dengan saya....
saya lakukan semua kerana saya mahukan perhatian dari kamu…
saya perlu kan kamu…

No comments:

Post a Comment