menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, August 3, 2011

sayang...boleh tak saya hubungi kamu 24 jam sehari...

 
 
kamu…
saya penat…
saya nak berbual…
kamu …
saya jarang hubungi kamu bila saya sibuk…
bagaimana saya nk bercerita pada kamu???...
ehhh, kalau hubungi pun mesti terkejar - kejar kan???...

kamu …
saya perlukan teman bercakap…
sebab aper???...
sebab bila saya kuat bekerja, mulut saya senyap…
fokus lebih dan saya jadik manusia beku semula…
betul kamu …

rasa macam nak telefon kamu …
rasa macam nak hantar pesanan ringkas pada kamu …
tapi kan???...
saya takut saya ganggu kamu dengan kerja – kerja kamu …
sedih tak???...
ketawa…
kamu …
ini catatan pengubat rindu seorang manusia beku…
tidak ader makna mungkin…
tepat…

 
manusia yang paling dicintai selain Rasulullah, ibu, abah, adik dan ahli keluarga serta rakan-rakan adalah diri sendiri dan kamu …yer, itulah saya…

kamu …
balas pesanan saya di mukabuku boleh???...
balas pesanan saya di YM boleh???...
balas pesanan saya di twitter boleh???...
balas pesanan saya di blogspot boleh???...
tapi, kita kn masing – masing sibuk…
mana sempat buat semua tue kn…
ketawa…

kamu …
saya sentiasa rindu kamu …
sentiasa nk dengar suara kamu awak…
jadik mcm mana ehhh…
boleh tak saya hubungi kamu 24 jam sehari???...

No comments:

Post a Comment