menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Sunday, August 14, 2011

izin kan saya menjadi diri saya...

saya tidak pernah minta harta benda melimpah ruah,
cukup sekadar untuk menampung hidup kita…

saya tidak akan pernah minta rumah besar,
cukup sekadar untuk kita sekeluarga berteduh …

saya tidak pernah minta kereta mewah,
cukup sekadar untuk kegunaan dan keperluan harian kita……

jugak bukan wang ringgit yang saya mahukan,
cukup sekadar aper yang kita ader…

tetapi…
cuma dua sahaja yang saya minta…
izin kan saya menjadik diri saya sendiri…
dan jugak, jangan banding kan saya dengan sesapa…
itu sahaja permintaan saya…

“ kadang – kadang dalam hidup ini…aper yang kita ucap kan sebenar nya bukan lah datang dari hati kita…tetapi ianya datang dari perasaan marah kita pada ketika itu…saya faham akan keadaan itu “

No comments:

Post a Comment