menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, August 10, 2011

hidup ini indah bukan...


 
hidup ini memang sangat indah…
…dan ini apa yang saya hadapi sekarang…

keluarga…
cinta…
kerjaya…
semua nya termasuk dalam hidup saya yang sangat indah…
...dan saya sebagai manusia biasa didunia ini, memang ingin kn semua itu…
yer, hidup saya memang sangat indah…

 
indah…
bahagia…
syukur kerana saya dapat mengecapi semua itu didalam hidup yang sementara ini…
sekurang – kurang nya persinggahan saya di muka bumi ini tidak sia – sia…

memang!!!...
memang!!!...
memang!!!...

kehidupan yang diidamkan oleh semua manusia…
kehidupan yang penuh dengan warna – warna bahagia…
kegembiraan yang berpanjangan…
kemanisan hidup dirasai amat membahagiakan…


No comments:

Post a Comment