menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Monday, August 1, 2011

encik A...kamu tetap yang terbaik sayang...

encik A…
adalah pemilik hati saya…
pemilik senyuman saya…
pemilik ketawa saya…
pemilik kegembiraan saya…
pemilik kejayaan saya…
         encik A… 
ader sesuatu dalam diri encik A buat saya tertarik kepada dye…
“ lupakan tentang paras rupa kerana saya tidak akan menilai seseorang itu berdasarkan luaran…sumpah, saya tidak begitu “

encik A   
kamu penghibur hati saya…
pengubat suka duka saya…
kamu adalah orang yang paling saya nnti kan di talifon gengam saya…
walaupun hanya menggunakan pesanan ringkas…
kadang kala menerusi panggilan…

terima kasih yang tidak terhingga encik A kerana menerima diri saya…menerima kekurangan saya sebagai seorang manusia biasa…melayan kerenah saya yang kadang kala nya seperti kebudak budakkan…terima kasih jugak atas sokongan kamu terhadap saya…

No comments:

Post a Comment