menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Tuesday, July 19, 2011

ada sesuatu yang saya kejar kan sekarang jadi saya perlu korban kan sesuatu...



berkorban dan pengorbanan tue adalah sesuatu yang tak dapat dipisah kan untuk mencapai kejayaan dan impian...memang betul kan mcm tue...saya harus merelakan sesuatu yang amat saya senangi, untuk saya dapat mencapai dengan lebih dekat lagi impian saya tue... seperti saya merelakan waktu main dan waktu muda saya berlalu begitu sahaja kerana saya mengejar impian saya yang satu...iaitu untuk menyiapkan ijazah saya dan mendapat kan master saya...akhir nya impian saya tercapai jugak...dan kini saya menimpikan Phd dan ingin melanjut kan pengajian saya tue di England...impian terbesar dalam hidup saya...

tapi sekarang, saya jugak memimpikan sesuatu yang besar dalam idup saya...sesuatu yang saya jugak tercari - cari selama nie...saya jugak sedar, yang saya tak mampu utk nak capai kedua – dua nya serentak...jadik sekarang, saya harus memilih...mane satu yang patut saya kejar kan dahulu...
 
memilih salah satu, dan meninggalkan impian yang lagi satu...idup nie tak boleh memilih semuanya...betul begitu...tapi saya ingin mendapatkan kedua – dua nya serentak...dan ader kah saya harus melalui step by step atau saya harus melupakan salah satu daripadanya...atau mungkin jugak saya harus berusaha bersungguh – sungguh untuk mendapat kn kedua – dua nya sekali...

“ader sesuatu yang saya kejar kan sekarang sebelum saya berusaha mencapai impian saya, jadik saya jugak harus korban kan sesuatu”

“may allah bless”

 

No comments:

Post a Comment