menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 6, 2011

satu satunya...



adik aku...

satu satu nya adik yang aku ader...adik ler jantung hati aku...appy dier, bermakna appy aku jugak...sdey dier, bermakna sdey aku jugak...selagi aku mampu appy kn dier, akan aku lakukan...mcm mane tk syg, nie jer adik yang aku ader pon...adik beradik bkan nya ramai pon, dua owang nie jelah...susah senang, kami sll share same same...



perkongsian...

aper yang kami ader msti kami share same same...termasok jugak ler dengan problem masing masing, msti kitaowang share pnye lah...aper yang aku ader, adik pon msti ader jugak...mcm tue jugak ler dengan dier...ramai yang kata, muke kami same...tp, yer ker same...hehehe, yer ler tue kot kn...dh name pon dua beradik kn...tp ader jugak yang kata...adik aku nie abg aku, n aku adik...hehehe, best jugak kn sekali sekala dapat jadik adik...hehehe, tp tk delah...perbezaan umuq kami jauh tue, 7 thn beza nya...hehehe...tp kami memang sependapat n sefahaman...kadang kadang tue besa ler kn, klu tk tk de ler meriah idup nie kn...hehehe...

No comments:

Post a Comment