menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Sunday, July 10, 2011

klu cinta boleh dibungkus, alangkah bahagia nya rasa...



...kadangkala saya rindu...
rindu pada orang yang jauh dari mata tetapi mahu berikan sesuatu yang menyenangkan buat c dye...kadangkala terfikir jugak, kalaulah cinta tue boleh dibungkus dan dihantar menggunakan pos...alangkah baiknya...bahagia melihat hati dan jantung berdenyut-denyut di dalam kotak yang dihantar oleh abang posmen yang menggigil disebabkan menghantar organ bukan kerjaya dier...
...kadangkala saya rindu...
rindu pada c dye bile ternampak orang lain tengah berdating dengan pasangan masing masing...dlm ati terdetik jugak, kenapa tidak saya jugak begitu...kemudian terasa mcm terantuk tiang, dusssss...baru tersedar...c dye kn ker jauh, mcm mane nk dating selalu...klu saya bungkus kan rindu saya tue dan saya pos kan, agak – agak nya smpai tk kepada c dye...
...kadangkala saya  nak cuba masak...
alorrrr, bukan semua orang ader kebolehan boleh memasak dengan baik...kadangkala dah memasak selama berpuluh tahun tapi bila datang ker bahagian kuih, hancur lebur...tapi memang ader orang yang berbakat kedua-duanya...untung nya, nk makan aper cakap jer...jadik, kononnya untuk membuktikan diri pandai masak, mulalah salin resepi macam-macam dan cuba buat...sekali tak jadik, tk putus ase...cube lagi dan lagi...klu lah menjadik, bley ker saya bungkus kan aper yang saya masak kan tue untuk c dye...
...kadangkala teringin nk bersosial...
penat berusaha bersungguh – sungguh...teringin pulak ase nya nk bersosial...jom kite bersosial...on internet dan mula lah bersosial...on facebook dan blog...tue lah cara saya bersosial...ader yang kata saya tk bersosial langsung...asyik duduk umah jer...sape kata mcm tue, saya jugak bersosial aper...saya bersosial di internet dan laman sesawang...bersosial jugak tue kire nya kn...mungkin cara didikan saya berbeza, saya lebih suka duduk di umah...bukan nya saya tk bercampur dengan orang...cume saya lebih selesa di rumah...itu sahaja, mungkin jugak saya suka buat hal sendiri...

...klu lah sume tue boleh di bungkus dan di pos kan...alagkah bahagia nya...

2 comments:

  1. bungkuskan saye cinte sekilo kasih 10kg jujur sepeket..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bley jer, klu ler cinta boleh dibungkus mcm tue...alangkah indah nya kan kan :)

      Delete