menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Saturday, July 9, 2011

segalanya tentang horoscope leo...



Leo - Si Singa
23 Jul - 22 August

Perwatakan
 Murah hati dan baik
Kreatif dan bijak
Berpikiran terbuka dan pemaaf    
Setia dan mencintai

                                                                                
Leo! Tentang bintang kamu...

Bintang Leo adalah paling dominan, kreatif secara spontan dan paling ekstrovert dibandingkan karakter zodiak lain. Mereka penuh dengan kecekalan, berani, dominan, berkemahuan kuat, positif, mandiri, percaya diri seakan tidak ada keraguan dalam perkataannya, dan mereka dapat mencontrol diri. Dilahirkan sebagai pemimpin, mereka sangat efektif semasa memberikan perintah, dan dapat meningkatkan kesetiaan dari bawahannya. Mereka sederhana, mereka tahu apa yang mereka inginkan dan menggunakan semua energinya, kreativiti dan resolusi untuk mendapatkan itu, selama mereka yakin mereka akan mendapatkan. Para pengikutnya tahu dimana mereka ketika bersama Leonians. Leonians berfikiran dan bertindak lebih jauh dari yang lain lakukan; buah fikiran dan idealisme yang mereka miliki terkadang membuat pengikut nya takut.

Secara keseluruhan mereka bertindak untuk kebaikan, kerana idealisme yang mereka miliki sangat tinggi. Mereka memiliki kecerdasan yang tinggi, filosofis, dan kadang - kadang religius.

Kesalahan mereka dapat berskala besar seperti kelebihan yang dimiliki, bahkan kegagalan dari sifat negatif Leonians dapat mempengaruhi kehidupan manusia, menunjukan arogansi yang tinggi.  Jika cemburu terhadap saingannya, mereka tidak takut untuk menggunakan tipuan, dan trik menjatuhkan lawan dengan berbagai macam cara. Untungnya sangat jarang terjadi Leo tidak disiplin sehingga menyebabkan terjadinya hal-hal negatif, mereka cenderung memiliki keseimbangan karena kebijaksanaan yang dimilikinya.

Di kehidupan professional mereka bekerja dengan baik dan biasanya berada pada tingkat paling tinggi. Sebagai seorang politik mereka akan memiliki posisi yang kuat dalam pemerintahan. Dalam bisnis mereka mungkin menjadi pimpinan dari perniagaan, atau paling tidak menjadi pegawai atau manager.

Dalam hubungannya dengan orang lain Leo termasuk seseoarang yang terbuka, jujur, dan setia.

Pada pandangan sy :
  • byk juga yg btul nya, tp ader juga yg tk btul nya...
  • mungkin sbb leo nie seorang yang garang sbb maksud nya pon singa kn.
  • tp pecaya lah, dlm ati nya lembut...
  • aper yang d kata kan nya tk same dengan aper yang d rasa kan dlm ati...
  • satu lagi yang sy puji nya owang yg berbintang leo nie, if dye ader masalah ker or pape...dye sanggup pendam n simpan sowang sowang sbb dye tk nk owg len pon sdey mcm yg dye sdey...bek nya ati owg yang berbintang leo nie kn...( masok bakul angkat sndiri nie )...
                                                      * sekadar pndangan dari sy *




No comments:

Post a Comment