menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 20, 2011

aper yang perlu kamu tahu...


setiap hari pada saat kamu tak call saya…saya jugak mungkin tak akan call kamu, saya buat mcm tak tahu jer…tetapi percayalah, sebenarnya saya berada disisi telefon dan mngharapkan kamu menghubungi saya sbg bukti kamu rindu untuk nak dengar suara saya…

bila kamu bagitau yang kamu amat rindukan saya…saya buat mcm tak tahu jer…tetapi percaya lah, dlm ati saya betapa hepy nya saya…        
                  

setiap kali saya merajuk, sebenarnya saya hanya mengharapkan kamu bersungguh-sungguh memujuk saya…

saya tahu yang kamu perlukan kepercayaan dari saya…dan percayalah, yang saya percayakan kamu sepenuh nya…

saya tidah pernah sesekali melebihkan kawan kamu daripada diri kamu…

saya akan cepat berkecil hati sekiranya kamu asyik berkata yang saya berpendidikan tinggi…tetapi percaya lah, saya tidak akan pernah meninggikan diri apabila saya berada disisi kamu…

saya mungkin mempunyai ramai kawan lelaki dalam hidup saya…dan saya mungkin akan selalu bercerita dgn mereka...tetapi percayalah, cinta saya tak pernah berubah terhadap kamu...

saya tahu perkara yang paling susah di dalam dunia nie adalah untuk saya mengubah orang lain…jadik aper yang perlu saya buat, saya cuba ubah diri saya untuk serasi dengan kamu…

sikap ambil berat saya kadang - kadang merimaskan kamu…tetapi percayalah, saya sebenar nya terlalu sayang kan kamu…saya cube untuk menjadik yang terbaik untuk kamu…

saya lebih suka memikirkan masa depan kita…oleh tue, kamu harus paham sekiranya saya begitu memilih dan cerewet dalam segala segi…

sekiranya saya menitiskan air mata kerana kamu, tue bermakna saya benar – benar sedang bersedih memikir kan kamu…

saya jugak mungkin susah menitiskan air mata dihadapan kamu…nie kerana saya tidak mahu kamu jugak turut bersedih bersama saya…

saya paling suke dengan sikap tegas kamu…tue bermakna kamu mempunyai pendirian yang tetap…

pada hari – hari tertentu, saya mungkin akan selalu teringatkan kamu…tambahan lagi di saat – saat saya melihat pasangan lain keluar bersama ketika kamu tiada disisi saya…

jangan sesekali terlalu menduga dan menguji saya…kerana saya tidak setabah mane dan saya jugak risau yang saya tak boleh nak buat yang terbaik untuk kamu...

“tetapi percaya lah, saya berasa bertuah kerana saya berjaya berada dihati kamu”

No comments:

Post a Comment