menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 6, 2011

anak anak abah dengan ibu...



adik dengan aku...

nie ler anak anak pak mat dgn cik ton...sowang lelaki n sowang p'puan a.k.a sepasang...owang kata, adik beradik sket nie tk best, tk meriah...tp bagi aku dgn adik, walau pon kitaorang dua beradik jer...tp meriah aper kitaorang...tp penah pon ase sunyi...yang paling best, tk yah nk berebut rebut kn...sume benda ibu dgn abah akan beli sowang satu...tp, dlm banyak hal...aku yang byk mengalah...sbb aku kn kakak, hehehe...tp adik aku pon kadang kadang dier mengalah jugak...sbb abah kata, lelaki kena mengalah dgn p,puan...nnti anak lelaki yg akan jadik ketua keluarga...hehehe...jadik adik aku pon, ikut jer kata abah...adik, adik...

bagi aku dgn adik, kitaorang ler penghibur hati ibu dgn abah...mcm aku, aku nie degil sket jika nk d banding kn dgn adik...tp, pecaya lah...aku degil, tp aku baik hati...hehehe, masuk bakul angkat sndiri...cume kadang kadang tue, terasa mcm ego sket...besa ler, anak sulung ler kata kn...ibu selalu pesan...anak sulung tk bley sll menangis...kena tabah, jiwa kena kuat...sbb nnti, bile ibu dengan abah dh tk de...aku yg kena jaga adik...aku sll igt pesan ibu...pape hal pon aku kena tabah, walau pon kadang kadang aku ase mcm aku sndiri pon tk kuat...

2 comments:

  1. semoga bahagia selalu aja sob...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin, thanks n thanks...utk kamu juga yer, ceria ceria sll :)

      Delete