menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Saturday, July 9, 2011

jika saya bersalah, saya mohon maaf...



kadangkala sesuatu yang terjadik tue pasti ader hikmah nya…tanda Allah kasih kan saya…mengigatkan saya agar tidak alpa dan terus leka dengan permainan dunia...tidak nampak dengan mata kasar tapi perlu di halusi dari dalam hati…

adalah lebih baik berterus terang dari menyimpan di belakang…adalah lebih baik jujur dari berkata sinis dan ketawa…kadangkala bila saya terlalu teruja berkata-kata, saya lalai menilai yang mana satu kebaikan dan yang mana satu keburukan…

begitu sukar untuk saya melafazkan maaf sebagaimana payah nya memberi kan kemaafan…berkata benar lah, tanya hati…bisik kan di sanubarisejauh mana kemaafan itu saya hulur dan seikhlas mana ianya di maafi…mengaku salah adalah lebih baik dari berbuat salah tapi buat-buat tidak tahu…

”luka di jari nmpak berdarah, luka di hati siapa yang tahu”

No comments:

Post a Comment