menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 6, 2011

tetap selamanya hero dihati aku...

abah dengan adik...

nie ler dua hero dlm idup aku...abah dengan adik yang paling aku syg...firstly, abah yang sentiasa jadik idola aku...abah lah segala gala nya bagi aku & abah jugak owang yang paling memahami aku...sbb tue aku anak abah...hehehe, ramai yang kata aku mcm abah...smpai ibu pon kata, perangai aku sebijik mcm abah...hehehe, btul ker...ntah ler, yer ler kot kn...aku dgn abah kongsi minat yang same...suke men tenis & membaca...

abah jugak sentiasa d ati aku sbg seorang yang :
  • memahami...abah memahami anak anak abah terutama nya aku...abah tau aper yang aku suke & aper yang aku tk suke...abah jugak pandai ambik ati aku dgn adik...walau pon abah kadang kadang buat mcm tk tau jer, tp sebenaq nya...abah tau & abah faham...
  • mengalah...dlm byk hal, abah selalu mengalah...aper yang aku nk akan abah tunai kn, walau pon kadang kadang tue sebenaq nya hak or barang kesayangan abah...aper yang aku nk abah bagi jer...bek nya abah, sanggup mengalah utk buat ati abah...
  • berdikari...abah anak tunggal dlm family...dan sebagai anak tunggal, sume kerja abah dh biasa buat sndiri...smpai terbawak bawak perangai tue hingga sekarang...setiap kerja yang abah buat, sume abah buat sndiri & tk penah mintak tolong pd sesape pon...atok plak meninggal masa abah masih remaja...tk lame pastu, nenek plak meninggal...jadik sekarang abah dh tk de sape sape, kecuali kitaorang...selagi aku ader, akan aku bahagia kn abah...tabah kn nya ati abah...
sebagai anak, adalah tanggungjawab aku utk aku bahagia kn abah...walau pon kadang kadang aku degil, tp dlm ati aku tk penah pon terniat nk melawan cakap abah...andai kata nnti aku tk mampu nk jadik permata hati d ati suami aku, tp aku tetap akan jadik permaisuri d ati abah utk selama nya...mampu kah aku carik n dapat kn suami satu ari nnti sehebat abah...

No comments:

Post a Comment