menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 6, 2011

pahit manis hidup nie...

amyza
setiap yang berlaku msti ader hikmah d sebalik nya...tiap2 owang d dunia nie, msti ader kisah idup yg tersendiri...mcm tue jugak dengan aku...bagi aku, aper yang mendatang...lalui jer dengan ati yang tenang...kata ibu " aku anak sulung, jadik aper pon yang terjadik aku msti kuat...allah memang takdir kn anak sulung punyai ati yang kuat "...kata2 ibu, selalu aku igt dari dulu smpai sekarang...

sekejab jer masa tue berlalu kn...sedar2 jer dh besar upe nya aku...tp kata abah, aku tetap buat ati abah...thanks n thanks abah, sbb abah selalu ader dengan aku...abah jugak owang pertama yang selalu kata " awak boleh " dlm aper jer yang aku  nk buat...bagi aku, abah adalah segala nya...

aku kire nya beruntung sbb aku ader family yang sgt syg kn aku...mane mungkin aku idup tnpe family aku d sisi...walau pon members family aku tk ramai...tp, mane jer aku pegi...family jugak tetap yang aku rindu...sape jer yang aku jumpe, family aku jugak yang terbek...tue adalah satu anugerah allah yang tk ternilai harga nya...                                                  

No comments:

Post a Comment