menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Tuesday, July 26, 2011

dalam hati saya ada kamu...kamu penyemai benih cinta dihati saya...


kadang-kadang kamu bising tengok saya degil, nakal, kuat merajuk…
kadang-kadang kamu fikir saya bakal mencarik yang lain…
kamu kata kamu takut saya hilang dari kamu…
tapi kamu perlu tahu, dalam hati saya hanya ader kamu…

kamu takut saya menoleh pada kenangan lalu…
kamu perlu tahu, kalau pun saya menoleh ke belakang…
saya hanya mahu mempelajari sesuatu…
untuk saya lakukan yang terbaik untuk kamu …

kalaulah kamu boleh lihat hati saya…
baru lah kamu tahu yang betapa dalam nya cinta saya pada kamu…
seperti hari – hari pada saat saya mula mengenali kamu…
detik terindah dalam hidup saya...



No comments:

Post a Comment