menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Saturday, July 9, 2011

jalan jalan bukit tinggi...


 bukit tinggi...

nie ler first time bagi aku, g jln jauh2 tanpa family...dan nie jugak ler aku jenjln dgn kawan2...best upe2 nya jenjln dgn kawan2 nie, hehehe...rugi jer masa remaja aku dulu, asyik duduk umah jer...sekarang baru aku faham, owg kata kite tk bley idup tnpe kawan2...mmg btul, aku akui tue...


bukan senang nk jadik senang...

ibu sll pesan, kite bukan senang nk jadik senang...sblm senang kite kena susah dulu...tue ler yang aku tengah buat sekarang...aper jer keja yang aku ase susah sekarang, aku fikir balik aper yang ibu kata...jadik tue ler motivasi utk aku...kadang2 bile dh jauh dari ibu, terasa susah nya idup nie tnpe ibu...


mencari keserasian dlm idup...

nie plak kata2 dari abah...my hero, beloved hero...abah selalu kata, dlm idup nie kite kena carik keserasian...bukan nya pasangan jer kite nk kena carik yang serasi, aper jer keja yang kite buat kite kena jugak carik keserasian...mule2 tue, puas jugak aku fikir...keserasian mcm mane tue yang abah maksud kn...

bile tnye abah, abah kata nnti2 awak akan tau sndiri...so, sekarang aku dh btul2 faham...maksud abah, dlm aper jer keja ayng kite buat...kite kena cinta dgn keja kite tue, bile kite dh btul2 cinta dgn keja kite...lame2 keserasian tue akan dtg sndiri...thanks n thanks abah, kakak syg abah sgt...

colmar, pahang...

sll tgk dlm tv n dlm cite jer tmpat nie, mmg cantik sgt...tk tau plak dkt mane tmpat nie...upe2 nya di pahang...hehehe, bile smpai sane ase mcm smpai perancis plak...masok jer dlm building tue, memang view dye sebijik mcm duduk dkt luar negara...tp tmpat nya tk delah sejuk sgt, mcm besa jer...barang dkt sane bley tahan jugak arge nya, hehehe...yang mampu aku beli anye lah pensil n pen kartun dengan mug tedibear...hehehe, yang len tk sanggup aku nk beli...
                                                         senyuman...


aku selalu senyum, sbb owang kata bile kite senyum nie ati kite akan tenang...sbb tue aper pon yang terjadik dlm idup aku, aku tetap senyum...hehehe, biar aper pon owang nk kata...sbb prinsip idup kite b'beza2 kn...smpai bebila pon tk kn same, tue ler hakikat nya yg msti kite time kn... 

No comments:

Post a Comment