menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Saturday, July 9, 2011

second dating...


 30 April 2011 ( Sabtu ), pukul 9.30 pg...                                           

second dating, dye dtg umah ambik aku n jumpe dengan big family aku...simple but nice, hehehe...family aku pon suke dengan dye...maybe sbb dye peramah n pndai cakap...hehehe, tp sekejab jer sbb aku pon dh lapar...maklum ler, tk breakfast lagi kn...kihkihkih, so first destination is mcd rawang...breakfast set, dye bancuh kn air teh panas utk aku...kihkihkih, sodap...

tertinggal plak satu babak yang best nie...

ooo, lupe plak nk cite...masa dlm keta tue kn, otw nk g breakfast...dye ader bagi aku something yang aku mmg suke...hehehe, tedibear dari lovely lace tue...hehehe, suke aku dpt tedibear tue...dye kata teddy name tedibear tue...hehehe, suke suke... 

pas dh kenyang mamam mcd, next destination adalah klcc...               
hehehe, kinokuniya gn harrods dh menanti...

bile dh smpai klcc, tmpat pertama yang d tuju adalah kedai buku kinokuniya...carik buku accounting, best jugak, byk buku dekat sane...dye plak tunggu aku tengok tengok buku tue dengan penuh sabar, hehehe...tp aku tau, dye msti busan sket...tk kata dkt dye ler, klu aku pon aku busan jugak kot...hehehe, tp dye pndai ambik ati aku...senyum jer dye sepanjang aku dok belek belek buku tue...thanks yer dye, thanks again utk perhatian dari kamu utk sy...

pas pd tue, smpat lagi g melepak dkt taman klcc...siap bley bergambar lagi walau pon pada masa tue tengahari rembang...hehehe, tp cuaca pd masa tue redup jer...sempat gk posing posing smpai puas...pas dh abis bergambar, tmpat yang seterus nya d tuju adalah harrods part...hehehe, mule mule tue igt mcm gah ler sgt kn...upe upe nya kecik jer part dye...tp tk pelah, puas jugak kn...dpt jugak aku g sane tengok part harrods tue...yang paling best, dye layan jer aku nk g memana pon...n now time tue tengok wayang plak dkt one utama...hehehe, tp sblm tue...g kfc dulu, beli air dengan frend fries...btul ker nie ejaan aku, kihkihkih...tapau jer, mamam dlm keta...




otw nk g one utama, jalan memang jem...btul kata dye, kena gerak awal coz nk carik parking lagi kn...mane dengan jalan jem lagi...last last smpai jugak kt one utama dengan berpandukan gps dye, sket pon tk sesat tau...hehehe, pas dh ambik ticket wayang yang dye booking online...lepak lepak ler dulu kt one utama tue sementara nk tunggu wayang start...tengok cite fast n the furious 5, aku tk penah tengok cite nie...tp bile aku dh start tengok, upe upe nya best cite tue...memang ader umphhh ler...hehehe, tayangan perdana kata nya...owang len tk tengok lagi, tp aku dh tengok...aper nk kata, hehehe...


pas abis tengok wayang, aku ajak dye g mamam nasik lemak antarabangsa dekat kmpg baru...lapar sgt, tp nape lapar erk...upe upe nya tengahari tadi lupe nk mamam, bile dye dh kata mcm tue baru ler aku igt...hehehe, cian dye...dye memang lapar tp tk nk cakap dengan aku sbb igt aku kenyang lagi...yang aku nie plak lupe, kihkihkih...maaf erk, sowy tau...janji len kali tk lupe lagi...
now, kmpg baru time...puas cari jalan ker kmpg baru, last last jumpe jugak dengan nasik lemak antarabangsa tue...best ler gps nie, tk sesat langsung tau carik jalan...walau pon agak jauh, tp aku puas ati sbb dye suke sgt dengan nasik lemak tue...kata nya sedap, tp bile aku tnye nk tambah ker tk...kata nya tk nk, hehehe...malu erk, bile dh nek keta baru gtau yang sebenaq nya nk lagi tp malu nk gtau...tengok sekarang sape yang rugi...tk pe, nnti kite g mamam lagi erk...pastu, last destination adalah balik umah...aku balik umah dengan puas ati aritu sbb dpt kuar dengan dye dengan perasaan yg hepy...ternyata dye memang pndai ambik ati aku...hehehe, ujan mlm tue...cian dye drive keta sowang sowang dlm keadaan ujan...


No comments:

Post a Comment