menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Saturday, July 9, 2011

impian ku...

setiap org mengimpikan sesuatu kn dlm idup diaorg...sume nya adalah kerana meninginkan sesuatu yg terbek dlm idup...mcm tue jugak dgn aku...byk yg aku impi kan...jom kite list down satu satu...may allah bless, arap arap sume nya tercapai...




cinta sejati

aku sll impi kn seseorang yang menyayangi aku dgn sepenuh ati...satu satu nya anye aku...dpt kongsi idup same same...seseorang yang dapat bergelar kawan, teman sejati, teman idup n suami bagi aku...



rumah sendiri

rumah impian aku tk delah besar sgt, cukup sekadar selesa utk tinggal...sedap mata memandang n lengkap sekadar yang aku mampu...



phd

nie adalah impian terbesar aku...aku nk belajar smpai yang paling tertinggi...cume utk kepuasan ati aku...nie ler impian aku sejak dari aku kecik lagi...aku arap bakal en. suami nnti faham dengan impain aku nie n izin kn aku belajar lagi...



nk honeymoon ker oversea

antara tmpat yang paling aku tingin sgt nk jejak kn kaki adalah di england...mane mane daerah pon tk pe, asal kn england...tingin sgt nk g honeymoon or celebrate ulang thn perkahwinan kt sane...kepada bakal en. suami, kite kumpul duit same same erk nnti...kite g sane same same...

ini adalah sekadar impian idup...selagi aku mampu, aku akan usaha kn...doa jugak merupakan satu usaha kn...may allah bless, impian aku tk seberapa...tp cume cukup sekadar utk menghibur kn ati aku...



No comments:

Post a Comment