menghitung hari yang semakin pendek

Nemo Wagging Tail ...i love n miss u weet weet lalinggg...



rakan rakan saya :)

Wednesday, July 6, 2011

sekadar pendapat dan pandangan...

cinta, buah hati, sweetheart, lover......
sume nya membawa maksud yang same...
tiap2 owang ader makna dan tanggapan masing2 tentang cinta...ader yang kata cinta tue best n ader jugak yang kata sebalik nya...bagi yang lucky, cinta tue selalu berpihak pada dier...patah tumbuh ilang berganti, senang dpt cinta baru...

kadang kadang terpikir jugak, mane mr. rite aku nie...hehehe, tk carik mane nk dpt kn...tp bagi aku, guyz ler yang kena carik gurlz...so, tunggu n lihat jer...

syg...
susah nya nk gmbr kn dengan kata kata...
mcm aku, aku bukan senang nk syg or suke owang...bkan nya memilih cume ati ati jer...
setiap owang d dunia nie msti nk buat pilihan yang tepat n pilihan yang terbek utk diri dye kn...so, mcm tue jugak dengan aku...

doa jugak merupakan satu usaha...
doa doa n doa, jangan putus putus utk berdoa...sbb doa jugak merupakan satu usaha...antara usaha terakhir yang mampu kite buat, adalah berdoa...moga moga allah perkenan kn doa kite tue...

cemburu dan mencemburui...
perlu ker cemburu nie dalam tiap tiap hubungan...bagi aku, cemburu tue perlu...sbb tue fitrah normal idup manusia...tp jangan terlalu cemburu...

No comments:

Post a Comment